Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Mirka Ruuska - 8 februari 2013 14:29

Igår blev det inget bloggande, jag hade tänkt blogga lite på kvällen men sen glömdes det bort, tydligen.

Jag mådde inge bra igår så bägge mötena som jag hade fick jag avboka, vilket var lite synd men jag fick nya tider till bägge så det var ju bra. Jag åkte i alla fall till Nyland och var hos mamma tills Jonte slutade. Eftersom jag inte hade sovit något under natten så låg jag och vilade i några timmar, vilket var otroligt skönt. Sedan gick vi ut en timme ungefär, skottade gården lite och fick oss lite frisk luft. Nellie lekte i snön, gungade och hjälpte även till att skotta lite.

När Jonte kom så åt vi middag och sen åkte på affären och hem där vi bara tog det lugnt, satt framför tv:n och så. Bea och Patrik kom över en stund också. Och sedan blev det faktiskt en tidig kväll i säng.

Idag låg jag kvar i sängen länge innan jag klev upp. Väl uppe så åt jag lite, diskade undan, satt framför tv:n och gick därefter ner till mormor och morfar. Jag ville ha sällskap ut på en promenad i det fina vädret. Så jag och mormor tog på oss och gick en sväng och Gud så skönt det var, lite kallt om kinderna men annars så. Jag fick även ett bra samtal medans vi var ute, så på torsdag till veckan ska jag få prova på en ny behandling mot mitt illamående. Jag blev tipsad om henne, att hon har hjälpt många andra som inte har fått någon hjälp via sjukvården, så nu håller jag alla tummar och tår på att det kan vara en behandling som hjälper även mig!

När jag kom in igen så gjorde jag i ordning lite att äta så nu ska jag äta upp och sen ska jag ta tag i tvätten tänkte jag.

Puss & kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards