Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Mirka Ruuska - 2 februari 2013 21:34

Personligen så tycker jag inte alls att det var några bra artister med ikväll i melodifestivalen och så mycket som svt gjorde bort sig så var första avsnittet egentligen inte värd att se. Jag hoppas på bättre nästa vecka! Men kollade gjorde vi och sugen som attan blev jag på att sjunga jag med, jag älskar att sitta och sjunga, trots att det kanske inte låter så bra, men otroligt roligt är det. Så nu tänkte jag sätta mig framför datorn, leta reda på några bra låtar, och rocka fett!! Haha! Så grannar, ta på er hörselkåpor eller njut av mitt lilla melodifestival, hihi!

Puss & kram

Av Mirka Ruuska - 2 februari 2013 15:42

Idag fick vi sova ut, riktigt skönt var det! När vi klev upp så åt vi frukost och bara tog det lugnt. Erika skulle med halv två-tåget idag så vi skjutsade henne till tåget, hämtade upp Niklas och åkte därefter till Nyland för att bilen skulle fixas inför besiktningen.

Nellie var sugen på att gå ut så jag tog med mig henne ut en stund i det fina vädret! Hon lekte i snön och besteg snöberg.

När jonte och pappa är klar på verkstan så ska vi åka hem och förbereda middagen, vad det nu blir. Och sen blir det till att bara ta det lugnt för jag är så himla trött, haha. Och ikväll är det äntligen melodifestivalen så då är vi bänkad framför tv:n. Ni med va?

Puss & kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards