Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Bra dag

Av Mirka Ruuska - 1 februari 2013 23:13

Idag var dagen ännu bättre än igår, jag har mått ännu bättre än igår vilket känns otroligt skönt! Jag har fått äta och dricka ännu bättre än igår. Idag har helt enkelt varit en bra dag och jag hoppas att det fortsätter!

Erika kom ju hit idag och jag blev så otroligt glad av att få träffa henne och mycket ny energi fick jag av att bara få se henne och att få krama om henne gjorde mig ännu starkare.
Först var vi hos mamma och pappa tills jonte slutade och sen åkte vi in till stan för lite härliga ärenden. Om två veckor händer något underbart, hihi! Sen åkte vi hem och lagade middag, det blev fläskfilé med strips och beasås samt en sallad, det var så otroligt gott och min mage var nog glad att ännu en dag få i sig riktig mat! Efter middagen bänkade vi oss framför tv:n för lite fredagsmys, gladiatorerna och farmen väntade och efter tv-tittandet blev det lite Fia med knuff-spel där jag självklart tog hem segern.

Nu sitter vi mest och bara tar det lugnt, vi får se vad vi hittar på härnäst!

God natt och sov gott!
Puss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirka Ruuska - 10 februari 2013 20:46

Igår fick jag äntligen träffa min efterlängtade vän Sanna. Hon kom hit vid tio och först satt vi och surrade ett tag om allt mellan himmel och jord. Sedan åt vi lunch och därefter färgade hon min utväxt, supernöjd och på tiden var det. Kort därefter ...

Av Mirka Ruuska - 8 februari 2013 14:29

Igår blev det inget bloggande, jag hade tänkt blogga lite på kvällen men sen glömdes det bort, tydligen. Jag mådde inge bra igår så bägge mötena som jag hade fick jag avboka, vilket var lite synd men jag fick nya tider till bägge så det var ju br...

Av Mirka Ruuska - 7 februari 2013 03:41

Detta eviga problem med att få sova om nätterna, jag blir galen, på riktigt! Jag fattar inte varför jag inte kan sova om nätterna?! Jag är sjukt trött men jag kan bara inte somna, jag ligger bara och vrider och vänder på mig.. Och med tanke på att ja...

Av Mirka Ruuska - 6 februari 2013 20:21

Som jag har sagt tidigare så är vissa dagar sämre än andra. Igår var en bra dag och idag har det varit en mindre bra dag. Jag vaknade upp imorse av symtom på urinvägsinfektion och illamående. På grund av symtomen ringde jag till vårdcentralen direkt ...

Av Mirka Ruuska - 5 februari 2013 20:04


Imorse blev det en tidig morgon för jag skulle med mamma och Nellie in till Kramfors för lite ärenden från bägge hållen, både dem och jag. Först var vi till bvc med Nellie, besöke skulle räknas ta en timme men Nellie var så snabb och duktig så besöke...

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards