Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Mirka Ruuska - 4 februari 2013 17:34

Jonte var ledig idag så det blev en riktigt härlig sovmorgon för oss i imorse. Vi låg kvar i sängen och drog och myste länge innan vi orkade oss upp. Lady som alltid ligger kvar så länge hon bara får var uppe innan oss till och med och ville få upp oss, haha. Så tillslut klev vi upp, kissade lady och gjorde oss en härligt god frukost. Även mormor kom förbi en sväng.

Men trots att vi låg kvar så länge i sängen så har vi varit riktigt trött idag, vi som hade planerat att städa och rensa ur vinden, blev aldrig av. Haha. Istället har vi legat i soffan framför tv:n nästintill hela dagen, men jag klagar inte, det var skönt att få ha honom hemma och bara dega.

Tillslut tänkte vi att något måste vi göra och orka oss ur soffan, så vi gjorde i ordning lite mat, åt och gick ner till mormor och morfar en stund. Därefter tog vi en liten promenad och gick hem. Idag känner jag mig så pass pigg att vi till och med tog oss en tur på träningscykeln och löpbandet, vilket var otroligt skönt efter ett bra tag sedan sist. Så nu blir det att ta sig en varm och lång dusch och sedan blir det tv:n, igen, moha!

Puss & kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards