Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Mirka Ruuska - 3 februari 2013 19:28

Dagen började tidigt då jag skulle åka med jonte till nyland då han skulle iväg på jobbet en timme tidigare än vanligt. Väl i nyland så gick jag faktiskt och la mig i några timmar innan jag klev upp för dagen.

Vid lunchtid och när jonte hade kommit hem för lunch så åkte vi över till Toni och Marielle för att åka lite skoter och grilla korv. Vi hade nellie med oss också och åkte ut på lilla Norge och grillade lite, det var riktigt mysigt och härligt väder var det. Solen lyste på så skönt!

När vi kom hem igen åkte Jonte iväg på sitt andra pass för dagen och jag följde med pappa på birsta för några ärenden och med oss fick vi lite smått och gott som riktigt fina skal till phonen, hihi.

När vi kom hem igen så blev det middag och sen åkte jag och jonte hem till oss och nu sitter vi och spelar bingo lotto och hade tänkt ta hem storvinsten, så nu är det bara att hålla tummarna! Hihi
Bea var även över och lämnade lilla nemo här en stund, sååå mysigt med en lite missebebis!

Puss & kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards