Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Mirka Ruuska - 7 februari 2013 03:41

Detta eviga problem med att få sova om nätterna, jag blir galen, på riktigt! Jag fattar inte varför jag inte kan sova om nätterna?! Jag är sjukt trött men jag kan bara inte somna, jag ligger bara och vrider och vänder på mig.. Och med tanke på att jag har haft så svårt att sova den senaste tiden och ligger vaken mest hela nätterna, borde jag väl ha en sån sömnbrist att jag borde somna nångång?! Jag är ju dyngtrött om dagarna, men nej, inte det. Inte ens om dagen kan jag få somna till en stund..

Åh, jag blir galen, jag fattar inte vad det är för fel! Jag fattar inte vad jag ska göra för att få mig lite sömn?!

Om det är någon fin som har några bra tips att dela med sig av vid sömnproblem vore jag otroligt tacksam!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards