Alla inlägg den 7 december 2012

Av Mirka Ruuska - 7 december 2012 22:16

Isak utslagen, YES! Awa och Benny i final, YES! Nu är det spännande, vem vinner? Båda är ju bra på sitt sätt, så jag kan inte riktigt bestämma mig, båda är värdiga vinnare. Så vi får se. 


Nu kommer några bilder från idag!


    "Kan du knäppa en bild då jag grimaserar?"


"Kolla, mums!!"  


         

  

Nu ska vi se vem som vinner X-factor 2012 och sen blir det nog sängen. Jonte ska upp och jobba tidigt imorgon och även jag böjar bli rätt sömnig. 


God natt och sov gott!
Puss & Kram


Av Mirka Ruuska - 7 december 2012 19:40

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Jag vaknade upp i god tid och gick ut med Lady och vilket väder det var, så otroligt skönt. Så idag fick det bli en längre promenad för att njuta. Såhär kan hela vintern vara, behöver inte alls vara kallare, så är det perfekt. 


Senare under förmiddagen kom Nellie hit för mamma var tvungen att åka in på akuten. När Nellie kom så lunchade vi, strips och korv blev det. Sedan gick vi och la oss en stund framför tv:n, Nellie somnade och precis när jag hade nästintill somnat så vaknar Nellie och börjar prata på som aldrig förr. Haha, så det var bara att kliva upp. Så vi klädde på oss och gick ut med Lady och gick därefter ner till mormor och morfar. Pappa ringde och sa att mamma blir kvar under natten, älskade lilla mamma. Väl hos mormor och morfar så fikade vi lite och Nellie pusslade och ritade och hade sig. Jonte kom efter jobbet och hämtade mig och sen for vi och handlade till middagen. Vi hade bjudit pappa, Moa och Nellie på middag, tacos fick det bli. Gott och enkelt och en härlig fredagsmiddag. De stannar  även för att kolla på X-factor.


Nu är vi alla proppmätt, som vanligt äter man mer än vad man orkar. Att man aldrig lär sig att det räcker när man känner sig mätt, haha. X-factor börjar nu, final ikväll, jag hoppas på att Benny eller Awa vinner. Isak skulle ha åkt hem för längesen, men men. Vi har dukat upp med lite ostbollar, chips och dricka. Frågan är dock om man orkar sånt efter middagen, haha. 


Jag har knäppt massa bilder idag, men jag har inte hunnit sätta in dem på datorn än eftersom jag inte har hunnit vara hemma något. Men jag laddar upp dem imorgon istället så får ni se. 


Puss & Kram

Av Mirka Ruuska - 7 december 2012 19:40

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Jag vaknade upp i god tid och gick ut med Lady och vilket väder det var, så otroligt skönt. Så idag fick det bli en längre promenad för att njuta. Såhär kan hela vintern vara, behöver inte alls vara kallare, så är det perfekt. 


Senare under förmiddagen kom Nellie hit för mamma var tvungen att åka in på akuten. När Nellie kom så lunchade vi, strips och korv blev det. Sedan gick vi och la oss en stund framför tv:n, Nellie somnade och precis när jag hade nästintill somnat så vaknar Nellie och börjar prata på som aldrig förr. Haha, så det var bara att kliva upp. Så vi klädde på oss och gick ut med Lady och gick därefter ner till mormor och morfar. Pappa ringde och sa att mamma blir kvar under natten, älskade lilla mamma. Väl hos mormor och morfar så fikade vi lite och Nellie pusslade och ritade och hade sig. Jonte kom efter jobbet och hämtade mig och sen for vi och handlade till middagen. Vi hade bjudit pappa, Moa och Nellie på middag, tacos fick det bli. Gott och enkelt och en härlig fredagsmiddag. De stannar  även för att kolla på X-factor.


Nu är vi alla proppmätt, som vanligt äter man mer än vad man orkar. Att man aldrig lär sig att det räcker när man känner sig mätt, haha. X-factor börjar nu, final ikväll, jag hoppas på att Benny eller Awa vinner. Isak skulle ha åkt hem för längesen, men men. Vi har dukat upp med lite ostbollar, chips och dricka. Frågan är dock om man orkar sånt efter middagen, haha. 


Jag har knäppt massa bilder idag, men jag har inte hunnit sätta in dem på datorn än eftersom jag inte har hunnit vara hemma något. Men jag laddar upp dem imorgon istället så får ni se. 


Puss & Kram

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards