Alla inlägg den 4 december 2012

Av Mirka Ruuska - 4 december 2012 20:11

Portkod 1321 var rätt så bra. En typisk Mirka-serie som jag skulle kunna följa hur länge som helst. Efter jag hade kollat klart på det så gick jag och la mig tills Jonte kom hem och sen gjorde jag i ordning middag, chorizo i creme bonjour(som nu bytt namn) med smak av vitlök och örter tillsammans med pasta, så otroligt gott, nam nam! Efter middagen så har jag inte gjort så mycket, mestadels suttit framför tv:n typ.

 

Nu sitter jag med Jonte och spelar Angry birds, uuh, vad han har fått mig till! Haha, det är gammalt, men så himla kul, haha. Och mer än så här händer det inte ikväll. Jonte håller på att poppa popcorn nu så det blir väl bara att sitta framför fotbollen och ta det lugnt hela kvällen innan vi går och lägger oss. 

 

God natt och sov gott!
Puss & Kram

Av Mirka Ruuska - 4 december 2012 12:56

Mormor och morfar kom och hämtade mig och vi for väg, men kom inte långt förrän vi var tvungen att vända om på grund av vädret. Man såg absolut ingenting så det kändes inte värt att åka ner, dessutom i snigelfart. Det kändes för riskabelt. Så vi vände och åkte hem till mormor och morfar istället där jag har varit fram till nu. Jag åt lite och tog det lugnt mest bara, jag var så himla trött. Morfar försökte sig på att få bild på tv:na, när han väl fått till en bra bild på ena så var den andra suddig. Och när han fått till den suddiga till en bra bild så blev den andra suddig, haha. 


    

Mormor hund, ser rätt galen ut på bilderna ser jag nu, haha, men det är han verkligen inte. Dock väldigt väldigt busig för sin ålder och han tror att han är mycket mindre än vad han egentligen är och tror att han passar som knähund och ska gärna upp i mormors knä och pussas. 

 

När jag kom hem blev Lady så lycklig av att se mig och jag har bara varit borta någon timme, sötnosen min. Nu tänkte jag ta och laga någon lunch och sen vila en stund tror jag. Jag ska även börja se på Portkod 1321 och se vad det är för något. Jag har ju hört talas om det så måste ju ta reda på vad det är, haha!

 

Puss & Kram


Av Mirka Ruuska - 4 december 2012 07:44

God morgon!
Idag blir det ingen förmiddagstv-tittande för min del, jag tänkte följa med mormor och morfar till Härnösand för att handla lite. Skönt att komma iväg ett tag så jag inte behöver sitta hemma hela dagen. När jag kommer hem måste jag ringa några samtal till sjukhuset, om jag nu får tag på dem. Det är ju omöjligt.. Mer än så vet jag inte vad som händer idag, det återstår att se.


Nu ska jag göra mig i ordning och sedan gå ut med Lady.


Puss & Kram 

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards