Alla inlägg den 5 december 2012

Av Mirka Ruuska - 5 december 2012 16:28

Imorse kom mormor och morfar och hämtade mig, jag hade tid på vårdcentralen för att ta den sista sprutan av livmoderhalcanservaccinet, så nu ska jag vara fullt vaccinerad. Jag har haft ont i armen hela dagen och har knappt kunna lyfta den, haha. Men det börjar släppa nu så det känns skönt. 


När jag var klar på vårdcentralen så åkte vi till Härnösand eftersom det inte blev av igår. Vi var in på en massa affärer och handlade lite. Det bjöds även på jullunch på Coop så vi tog oss en lunch där, årets första julmat, mums. Det var otroligt gott och nu ängtar jag ännu mer till jul och till julmaten, haha. Vi kom hem bara för ett tag sedan så vi har varit borta hela dagen, vilket har varit otroligt skönt eftersom jag slapp sitta hemma. 


Just nu sitter jag i soffan och fryser som ett tok, burr... jag har aldrig gillat vinter och jag kommer förmodligen aldrig gilla den heller. Sommar året om skulle jag vilja ha. Det är okej med lite snö över jul och nyår men inget mer. Jonte kommer hem snart så jag ska ta tag i middagen, det blir lax och potatis idag, yummi. 


Puss & Kram

Presentation


Jag är en glad tjej på 19 somrar som lever tillsammans med min underbara sambo och hund. I min blogg kommer du få läsa om mitt liv, min vardag och allt annat mellan himmel och jord - i mina ord.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards